Red Bull Arena

10265509_841615232533400_141231977480022520_o

O pomoc przy koncepcji Red Bull Areny zwrócił się do mnie pewien inwestor. Początkowo sama idea wydała mi się dość szalona, nieco futurystyczna i raczej ciężka do zrealizowania, ale przede wszystkim po prostu niekoniecznie dobra.  Inwestor się uparł. Miał silnie przemyślaną koncepcję,  poprosił tylko o stworzenie ogólnej formy, wprowadzenie ciekawych podziałów, otworów okiennych i innych elementów architektonicznych. Zrobiłam co w mojej mocy, aby ta forma nie wyglądała komicznie i ze zdziwieniem stwierdzam zadowolenie z efektu końcowego. Mimo tego, do tej pory nie słyszałam o tym, aby w stolicy wyrosły nam z ziemi ogromne puszki Red Bulla 🙂

Skomentuj

